tisdag 1 februari 2011

1-års dag!

Igår var det exakt ett år sedan jag började skriva min blogg. Jag förundras över att folk faktiskt läser den... Det gläder mig enormt att det finns människor som faktiskt uppskattar att jag skriver bloggen och det är faktiskt en hel del jobb. Det kräver dessutom att man blir mer medveten om omvärlden så att man kan fotografera och skriva om den och jag kommer fortfarande på mig själv med att missa att göra det. Men det är kanske inte enbart negativt, det är nog bra att leva i nuet. En del tycker att jag mest bara listar vad jag gjort och att det är trist att läsa, det är okey. De som inte är intresserade behöver inte läsa min blogg, det gläder mig som sagt att det finns folk som uppskattar den, men den är faktiskt till stor del en dagbok för mig själv. Jag har svårt att minnas vad jag gjort från dag till dag och när jag läser inläggen jag gjorde i början av mitt bloggande har jag ibland svårt att minnas det som står där. Jag kan heller inte minnas att jag skrivit det.
Ibland är jag rädd att upprepa mig också, det är lätt hänt när man har minne som en guldfisk, ni får ha tålamod med mig.
Tack för att ni läser min blogg och ett extra tack till er som dessutom gör er besvär med att kommentera den!

Inga kommentarer: