onsdag 5 juni 2013

Hur mycket får en hundfäll kosta?

9/4 På tisdagen var jag rätt sliten efter jobbet på måndagen och jag hade ont och var väldigt trött. Efter jobbet orkade jag ingenting alls, bara att lägga fällen på plats i fåtöljen som Turre och Judas älskar. Den är så jäkla ful, men jag har inte hjärta att slänga den eftersom de gillar den. Dessutom är den rätt praktisk, man får plats 1-2 personer i den beroende på hur stor man är, sen får det plats en person på vardera armstödet också, det är väldigt praktiskt när man har kalas.
Fällen som var från en stor tacka hade en vacker ål och kostade 3500:-, nästan oförsvarbart att köpa kan man tycka, än värre att ha den som "hundfilt". Men jag hade en vit Ikea-fäll i fåtöljen tidigare och den är visserligen solkig, men inte så mycket som man kunde tro.

Inga kommentarer: