tisdag 31 juli 2012

Jag missade solen

22/7 På söndagen vaknade jag mitt på dagen någon gång och åt frukost och packade ihop lite saker för att åka och möta upp L och hennes kompis på en brygga vid Danderyd med utsikt över Ulriksdals Slott.
Lagom tills jag kommit dit så var det inte så soligt längre, jag hade sovit för länge. Men vi satt och guppade på bryggan och pratade och hade rätt kul. Jag gillade verkligen L's kompis som jag aldrig träffat tidigare, vettig tjej och rolig dessutom.
När vi började bli lite kalla gick vi till bilen och så åkte vi upp till L för att gå på toa och för att hon skulle byta om. Jag har aldrig varit hemma hos L fast vi känt varandra i 3-4 år och hon är en av mina bästa vänner... Hon bor ju i en etta och jag har ett hus med veranda, det blir mest att vi är hos mig av naturliga skäl.
När L bytt om gav jag henne skjuts till stallet i Angarn och tog bakvägen hem till Väsby.
Resten av dagen och kvällen satt jg bra hemma och tittade på film.


Inga kommentarer: