lördag 21 juli 2012

Jag brukar egentligen städa innan jag åker

14/7 På lördagen sov jag länge, det var så skönt att sova i en riktigt säng igen. När jag gick upp kom plötsligt den där energin jag saknat kvällen innan och jag satte febrilt igång att städa, jag åt inte ens frukost innan.
Jag torkade alla ytor och dammsög och plockade överallt och sen åkte jag till jobbet och hämtade min gamla datorsladd för eftersom det var fredagen den 13.e igår så hade jag förstås glömt den på hotellrummet... Vid jobbet har vi en veteåker och är växer det blåklint så jag stannade och plockade lite till mig själv och mamma som fått halsfluss medan jag varit borta.
Jag handlade också och sen åt jag kräftor till middag, duschade och fixade naglarna och under tiden tvättade jag några maskiner tvätt och tittade på Bones.

Inga kommentarer: