fredag 8 april 2011

Packa upp och packa igen

Jag gick upp ganska tidigt pa torsdagen med tanke pa att jag varit uppe sa lange och var sa pass stressad igen att jag inte ens kande mig sarskilt trott. Jag at frukost med killarna jag var pa middag med kvallen innan och mina kompisar fran MB, sen checkade jag ut och forsokte aka ivag men blev stoppad hela tiden av folk som ville saga hejda och kramas. Jag kom ivag nastan en halvtimme senare an vad jag tankt mig och det var meningen att jag skulle hamta en leverantor p aett hotell i Frosunda pa vagen hem eftersom vi skulle ha ett mote pa mitt jobb. Jag var en halvtimme sen men han ar ju Britt sa han ursaktade mig artigt. Sen hade vi ett jattebra mote och det kanns som om vi kanske kan utveckla vart samarbete en hel del och det kanns spannande. Jag tog honom till lunch pa Golfrestaurangen och sen akte vi forbi hemma hos mig for att mata katten pa vagen tillbaka. Vi stannade till vid runstenen i mitt omrade och han var fascinerad av den.


Strax efter lunch tog han en taxi tillbaka till hotellet och jag kunde aterga till att forbereda min semester genom att fa saker gjorda sa fort som mojligt. Pa begaran lyckades jag ocksa klamma in att lagga upp bilder fran motet pa foreningens hemsida vilket var uppskattat.



Jag kom hem lite senare an vanligt fran jobbet och fick borja med att packa upp vaskan innan jag kunde borja packa for Australien. Min grekiska bror L ringde och vi pratade en hel del till och fran eftersom han jobbade och bara kunde prata mellan kunderna. Medan han jobbade packade jag och sen kollade han upp hur langt jag hade kommit och sa at mig att oka tempot. Jag laddade upp alla bilderna efter veckan pa datorn och gjorde back up och sen dubbelcheckade jag flera ganger innan jag vagade radera dem fran minneskortet. G ringde ocksa och bjod in mig till sin 50-ars fest som han ska ha pa Tudor och jag har skrivit in det i kalendern och det verkar funka. Sen pratade jag en stund med Ju och fixade och donade lite och kom inte i sang forran vid 2-3...

Inga kommentarer: