torsdag 21 april 2011

Lugn och ro men mycket gjort

Pa onsdagen gick jag upp vid 9.30 gjorde mig en macka och lite kaffe och satte mig vid datorn for att fixa med bloggen medan tvattmaskinen gick varm med allt jag behovde tvatta.
Det tog en hel del tid att fixa med alla bilder och bloggen och pa eftermiddagen tvingade jag mig sjalv att lamna lagenheten och ga mot affaren. Dessvarre trodde jag att jag var pa andra sidan gatan nar jag borjade, sa jag gick helt enkelt at helt motsatt hall. Jag hade alltsa gatt ratt om jag bara gatt at andra hallet. Efter mycket om och men och en stor cirkel var jag tillbaka vid gatan jag borjade pa och gick helt enkelt at andra hallet och 5-10 minuter senare hade jag hittat Woolworths eller vad det heter. Jag handlade lite brod, vatten, cola, majskolvar, laktosfri mjolk, gurka och avokado, det vill saga mer eller mindre flera kilo vatska... Ryggsacken blev tung att bara hem och dessutom var det uppfor. Innan jag lamnade kopcentret handlade jag middag pa KFC, jag valde nan All Star Box eftersom jag inte vet vad som ar gott dar. Nar jag gick hemat hade det blivit morkt men det kandes tryggt dar sa det gjorde inte sa mycket.
Nar jag kom tillbaka satte jag mig och tittade pa He's not that into you medan jag at min middag i omgangar och sen gick jag tillbaka till datorn och tvatten en stund och satte mig sedan att se Julie & Julia som var ratt sot faktiskt. Sen vid 23.30 kom K och C hem, de har jobb och traning pa onsdagar och det gjorde inte mig sa mycket, det kan vara skont att vara ensam en stund nar man ar sa pass van vid det som jag ar och bott hos andra sa pass lange.
K opch jag satt uppe och snackade skit till 1.30 eftersom hon fatt reda pa att hon faktiskt var ledig resten av veckan tack vare pasken, hon som normalt bara ar ledig mandag och tisdag kunde nu alltsa umgas med mig hela veckan.

Inga kommentarer: