söndag 24 april 2011

Pho, banana bread och fest

Pa torsdagen behovde bade jag och K sovmorgon och vi gick inte upp forran vid 11.30, vi at lite frukost och sen fixade jag med bloggen medan K kampade for att vakna till liv ordentligt. Sen akte vi in till Parramatta for att shoppa lite och jag kopte en varmare topp for kvallens fest och K kopte tva mossor, hon gillar mossor och passar ratt bra i dem faktiskt. Sen gick vi till en av hennes favoritrestauranger och at Vietnamesiskt Pho, det vill saga nudelsoppa. Jag valde ra biff nudelsoppa enligt K's rad och det visade sig faktiskt vara ra biff i den... men det var helt okey. Jag hade dock hoppats pa samma nudlar som K fick men mina gick ned de ocksa.
Pa vagen tillbaka till bilen kopte jag en latte och ett "banana bread" tydligen ska det atas rostat med smor pa, sa nar vi kom hem provade jag det, men na, inte sarskilt gott alls. Det ar alltsa en banankaka, sa rostad med smor verkar konstigt och den var inte sarskilt god innan heller om jag ska vara arlig.


Sen akte vi hem och snyggade till oss lite och akte ivag pa en fest. Jag hade ratt trakigt eftersom inte en enda manniska var intresserad av att prata med mig men a andra sidan verkade de inte prata varst mycket med K och C heller... Jag och K pratade med varandra istallet och hundarna gillade i alla fall mig. Varden var visserligen vanlig men hade ju fler gaster att ta hand om.

Vi akte hem ganska tidigt och det tyckte jag var skont, fro fastan jag gatt upp sa sent sa var jag valdigt trott.

Inga kommentarer: