söndag 24 april 2011

Kul fest

Pa fredagen skulle K och C gora en uppvisning pa en massa, de tranar en slags kampsport och ar valdigt duktiga. Jag hade velat folja med och titta och fotografera men det gick dessvarre inte. Alltsa stannade jag hemma och tvattade lite mer och fixade mina bilder och gjorde back up pa USB-minne och CD for de bilder som inte fick plats pa minnet. Sen scannade jag en massa sidor ur en receptbok som K hade, grekiska recept jag har letat efter ratt lange. Det tog hela dagen att gora allt detta och jag tog en lunchpaus och at tva av mina majskolvar.
Vid 17.30 ungefar kom K och C hem och jag och K at en grillad kyckling hon kopt pa vagen, C hade atit pizza pa vagen. Kycklingen var en av de besta jag nagonsin atit, den var saftig och smakade ganska kraftigt av citron.
Sen vilade vi en stund och sen duschade jag och sminkade mig och sen var det dags for nasta fest.
Den visade sig vara flera hundra procent battre an den dagen innan! Jag hamnade i koket med en kille och en tjej redan fran borjan och vi borjade snacka och hade jattekul och K och C var med nagra andra i vardagsrummet. Vi var inte fler an 7 personer men oj vad kul vi hade. R, en av tjejerna som var vardinna fixade en shot till mig gjord pa Butterscotch-likor och Baileys, det var riktigt gott faktiskt.
Sen satt vi ute en bra stund jag, R och en av killarna och snackade om utseenden och vad som ar sexigt och inte och surfade efter bilder pa natet.
Senare fixade L mitt har eftersom hon tycker att det ar kul och sen borjade jag bli sa trott att jag madde illa. Vi kom dock inte hem och i sang forran vid 3.30, men sa hade vi haft en valdigt bra kvall ocksa.









Inga kommentarer: