måndag 4 februari 2013

Men visst måste det vara ett lagbrott?



24/1 På torsdagen var jag hemma för migrän på förmiddagen och jag tror att det är första gången på runt två år som jag varit tvungen till det. Inte kul att vara hemma för migrän, men jävligt kul att det händer så sällan nu mer.
Det var riktigt kallt i huset så när jag gick upp så tände jag brasan och så åt jag en redig frukost, chiabatta med mozzarella, rödlök, vitpeppar och salt. Det är verkligen jättegott, det måste ni testa.
På väg hem från jobbet så åkte jag förbi Ica och handlade lite och eftersom jag var ruskigt deppig så köpte jag tulpaner och en annan blomma till mig själv som tröst.
Jag såg P.S. I Love You för att få ur mig det sista av deppigheten och till kvällen kändes det lite bättre och då tittade jag på Criminal Minds istället.

Vad gillar ni tidningsurklippet från vår lokaltidning?
Det är väl olagligt vad jag vet att inte ha sin hund under uppsikt?
Själv skulle jag faktiskt polisanmäla den hundägare som hade så dålig uppsikt på sin hund att jag inte kom in i mitt hus. Hur kan de inte misstänkas för brott?


Inga kommentarer: