måndag 18 februari 2013

Det är sällan jag reser lätt

14/2 På torsdagen hade jag inte sovit mer än 4-5 timmar när jag gick upp. Jag åkte till Märsta för en dag i styrelsemöte. Det är bara en massa snack och sånt men tiden går rätt fort ändå för det är ganska intressant. Efter lunchen fick Turre komma med in i möteslokalen och efter en stunds runtsniffande så lade han sig slutligen på min jacka på golvet och vilade.
När vi var klara för dagen var klockan runt 15.30 och då lämnade jag Turre till pappa eftersom jag skulle till London så tidigt nästa morgon. Sen åkte jag hem och packade och det var ju lätt gjort när man bara ska vara borta en natt.
Jag tog bara med ett par jeans, två toppar, underkläder och strumpor och så smink. Jag tittade på Bones en stund och sen lyckades jag ta mig i säng vid 22.30 ungefär och var nästan lite stolt över mig själv.

Inga kommentarer: