tisdag 5 februari 2013

Då åt han upp det helt enkelt

28/1 På måndagen var det stressigt på jobbet och jag och J försökte förgäves planera vår torsdagsresa till Östersund. Jag är ju uppväxt där uppe på somrarna och det känns dumt att åka bara över dagen när man inte varit uppe på ett par år. Men J behöver vara på kontoret på fredagen och L och V kan inte hänga på. På kvällen var det dags för quiz igen, den här gången med mitt eget lag. Jag hade inte sett E på länge så det var kul att hon var frisk igen. Jag beställde mat åt mig och Lena och det blev serverat strax efter att hon kom dit. Jag är ju lite kinkig och tyckte att köttet smakade lite underligt, P höll med och slutligen gick jag och sade till. Jag gillar inte att gnälla, särskilt inte på folk jag gillar och maten brukar vara helt fantastisk där. Men det blev inga sura miner alls och jag fick en räkmacka istället, sen visade det sig att P i baren ätit upp min mat, så kan det gå när man känner personalen.
Vi kom tvåa på quizzet, det är andra gången på rad nu!
När jag kom hem åt jag lute bär och yoghurt innan jag gick och lade mig.

Inga kommentarer: