fredag 8 februari 2013

Varför vill mina lata ben bara jobba på natten?

4/2 På måndagen blev det inget quiz, mitt lag spelar ju inte jämna veckor och B och P från mitt extralag var bortresta båda två.
Kanske var det meningen att jag skulle vara hemma för vid 19 hörde H av sig och frågade om jag var på quiz, när jag sa att jag inte var det så kom hon och fikade medan dottern hade träning.
Jag eldade för fullt och hon hade svårt att tro att det varit jättekallt i huset någon timme tidigare. Vid 20 åkte hon för att hämta dottern och jag fortsatte på min TV-serie (True Blood) och åt min middag, hemgjord sashimi igen.
Jag lyckades komma i säng i rimlig tid för en gångs skulle, jag låg i sängen redan 23.15 och med hjälp av mina tabletter så somnade jag nästan omedelbart. Dessvärre vaknade jag igen vid 0.15 då hade jag värk i hela kroppen, restless legs och så kliande det överallt. Jag gick upp och tog värktabletter, kylde ned benen och borstade ur sängen och en stund senare somnade jag om.

Inga kommentarer: