måndag 4 februari 2013

Jag fick i alla fall sällskap till frukost


26/1 På lördagen sov vi rätt länge och sen åt vi frukost i godan ro medan vi eldade lite för att få upp värmen. A var väldigt populär och så fort hon ätit klart satt både Turre och Judas i hennes knä. Judas hade dessutom sovit hos henne i sängen i gästrummet.
När jag skjutsat A till stationen så gjorde jag inte ett skit resten av dagen. Jag var fortfarande deppi och energilös så jag städade eller tvättade inte ens.
Jag hade funderat på att ta en tur ut till Dubliner men det slutade med att jag inte hade npgon att gå med och ingen energi att åka dit ensam.
Jag tittade på Criminal Minds hela dagen och kvällen istället och spelade spel på datorn.

Vad gillar ni mina nya tofflor?
Var ju bara tvungen att köpa dem när jag hittade dem, de har ju stjärnor och allt.

Inga kommentarer: