tisdag 12 februari 2013

Vi firar 20 år i år

6/2 På onsdagen var det pyssel och den här gången var vi några stycken. Vi har hållit på sedan 1993 tror vi och folk kommer och går, det är inte så många av originalmedlemmarna kvar längre och nu är ju systerdottern stor nog att vara en av tjejerna.
Jag tog med hårblekning som jag fått av A till L, så syrran blekte hennes lugg som hade fått en ordentlig utväxt sedan sist. Jag målade naglarna och förhörde de andra på de två senaste quizzen. Naglarna målade jag glittergrafitgrå och sen lade jag en guldfärgad "krackeleringslack" ovanpå. Det såg lite rörigt och kladdigt ut, men inte värre än att det får vara kvar.
Någon dags ska jag ta itu med att kolla igenom alla mjukisdjur jag köpt till mamma genom åren. Hon får en varje gång jag reser utomlands och det är ett helt skåp fullt nu och hon gnäller så fort hon får en ny. Men jag tror hon skulle bli besviken om jag inte köpte någon nästa gång.

Inga kommentarer: