måndag 19 augusti 2013

Jag och mina killar, eller som en fisk i vatten

17/6 På måndagen fick jag återigen mycket gjort på jobbet, jag kom hem vid 17, åt lite och somnade på soffan. Strax senare vaknade jag av nåt och somnade om vilket väldigt sällan händer mig om jag vaknar sådär.
När jag vaknat till liv tog jag en dusch och så snart jag var klar så hämtade jag J och J på gården där de båda bor. Eller alltså min vän J bor ju egentligen i Thailand, men på somrarna bor han i alla fall på den gården.
P var sjuk och E var i Indonesien så vi blev bara 5 trots att J ställt upp på kort varsel. Jag åt en av Tudor Arms väldigt berömda räkmackor men lyckades vara den som skrev det mesta i alla fall.
Vi lyckades komma in på en andra plats vilket betyder att vi varit placerade alla de 11 gånger vi spelat denna termin, det är inte dåligt med den konkurrensen.
När vi delar upp presentkorten får vi nu drygt 400:- per man. Det är rätt bra jobbat!
Vi hade i alla fall väldigt trevligt och som ni ser så trivs jag bra tillsammans med mina fina killar!

Inga kommentarer: