måndag 26 augusti 2013

Då höll jag på att somna

24/6 På måndagseftermiddagen hade jag ett telefonmöte med Texas och även om ämnet är väldigt intressant så var deras röster eller kanske dialekt väldigt monotona och jag var så fruktansvärt trött att jag höll på att somna eftersom jag mest skulle lyssna, det var liksom som en telefonkurs på sätt och vis. Efter en och en halv timme var vi klara och jag kom äntligen iväg hem, sen var det bara att studsa in i duschen och åka iväg på sista quizzet för säsongen och det var mitt "andra" lag som spelade den här gången. Vi vann en bonusfråga och B delade med sig till personalen av godiset vi fick.
A och A var där och hade med sig två kompisar som de spelade med och skojade att vi nog knappt skulle klara oss utan varandra under sommaren eftersom vi träffats 1-2 gånger i vecken den sista tiden.
Det gick inte så bra för oss på quizzet, men vi hade ju väldigt trevligt och det är ju huvudsaken!
Det blir tomt utan quiz hela sommaren och det är ju vissa kompisar som jag bara träffar där, då har jag i alla fall en positiv sak att se fram emot efter sommaren.

Inga kommentarer: