måndag 17 mars 2014

Här känner jag mig hemma!

28/12 På lördagen gick jag återigen ut med mina vänner. Eller till viss del i alla fall, jag vet ju att flera av dem finns på plats och vi bestämmer inte riktigt att vi ska ses, vi vet bara att vi ska det och behöver inte bestämma något. Vi har blivit ett väldigt bra och starkt gäng med väldigt många olika personligheter och en väldig acceptans och kärlek för varandra. En del tycks inte tycka att jag passar in på Dubliner, jag vet inte riktigt varför eller hur man ska vara eller se ut för att passa in där. Jag hoppas i alla fall inte att de tycker att jag är för snobbig för det stället eller något sånt, för det kan jag inte identifiera mig i. Mina vänner och alla stammisar och de som jobbar där ser mig i alla fall inte som någon outsider utan tycker nog att jag passar in precis lika bra som de gör!
Det känns i alla fall väldigt bra att vara där och det känns så bra att vara så älskad och accepterad! Love you guys!


Inga kommentarer: