onsdag 5 mars 2014

Det är underbart med vänner!




29/11 På fredag morgon körde vi ett effektivt teamwork för att komma iväg i tid till jobbet trots att vi snackade en massa. D tände i kaminen och jag fixade frukost och sen plockade D av och jag diskade och så kom vi iväg i vettig tid. D har aldrig varit hos oss på jobbet men jag har hälsat på dem, så tanken var att han nu skulle få se vad vi håller på med.
Jag fick hjälp att visa D de delarna av företaget som de andra har ansvar för och efter några timmar runt företaget och lite fika med fikabröd så åkte han vidare till sina helgplaner och strax senare var min arbetsvecka också slut.
På kvällen mötte jag upp med både E och B, tänk vilken härlig dag när man får hänga med tre olika, mycket goda vänner på samma dag!
Vi var på Dubliner större delen av kvällen och hade trevligt, jag har saknat B, jag gillar inte riktigt att han är så lång bort så stora delar av året.
Men man får vara glad för att han är så bra på att höra av sig när han är i Sverige!

Inga kommentarer: