måndag 17 mars 2014

Hur lång tid skulle det ta dig?

30/12 På måndagen skulle jag få besök av min gamla vän T, men hon fick förhinder bara några timmar innan vi skulle ses och jag var väldigt besviken men inte särskilt förvånad. Sånt får man ta när man inte är ensam att slåss om hennes gunst helt enkelt... Hon är väldigt upptagen och ibland händer det ju saker som stör planerna.
Istället tog jag en mellandag och satt hemma och gjorde absolut ingenting alls.
Till middag åt jag rommackor, rostat bröd, sikrom, rödlök och creme fraische. Det tar helt onaturligt lång tid för mig att äta en vanlig liten portion middag och det här tog nog 1½ timme eller nåt. Har jag tid på mig så utnyttjar jag den verkligen och är inte det minsta effektiv.
När det gäller att äta låter jag hellre bli att äta än att stressa, det är därför jag ofta hoppar över ett eller flera mål mat när jag reser...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter ju sjukt gott!
/Lina