onsdag 5 mars 2014

Är det ok om jag lånar dina kläder?


30/11 På lördagen tog jag lite välförtjänt vila och tvättade lite och sånt.
Jag tog också fram det sista julpyntet så att jag ska kunna pynta före första advent eftersom jag ska opereras och inte kan göra det senare.
På kvällen fick jag ännu en chans att hänga med B och nu fick jag till skänks halsduken han hängt om halsen på mig kvällen innan. Jag vet inte vad det är med mig och vänners kläder, jag älskar verkligen att använda dem...
Att få B's halsduk kan verka simpelt för er, men för mig är det en stor grej!
Jag tror att det är ett sätt för mig att ha mina vänner med mig, jag har till exempel lånat vänners tröjor för att ta med mig på semestern... Ja, jag är udda, jag vet.
Det får mig nog att känna mig trygg på något sätt.

Inga kommentarer: