söndag 23 mars 2014

Jag gillar inte röra

10/1 Fredag Någon dag efter jul torkade jag av Turre när han skulle in från blötan och sen lade jag handduken på golvet. Det är ju ett värmegolv och det är ett effektivt sätt att torka saker. Sen dess har Judas legat på den handduken hela tiden så jag har inte haft hjärta att ta undan den, men jag gillar verkligen inte skräpfaktorn det ger att ha den liggande där. Jag tycker om att ha saker undanplockade och inget ska ligga framme och skräpa, men jag anser att vi bor där alla tre, så om de uppenbarligen har en annan åsikt så försöker jag ta hänsyn till det. Sen att jag har skaffat en mjuk, ullig bädd åt Judas och ställt den där han tycker om att ligga är en annan sak tydligen, för om jag gör något medvetet så passar det inte. Hade det varit något jag absolut inte ville ha vita katthår på, då kan ni ge er på att han skulle ha legat just där.
Men visst har han rätt härlig stil?
Jag hade haft en lyckad dag på jobbet, ett av mina största projekt någonsin var avslutat och godkänt av kunden och det kändes väldigt bra!

Inga kommentarer: