onsdag 31 mars 2010

En massa jobb och en hel hoper glada dagar

Pa sondagen jobbade vi storre delen av dagen igen, jag hade forsokt att fa lite extra somn men sa mycket blev det inte. Tack vare K hade nastan allt printats ut redan fore motet, men det var tillrackligt att gora anda, aven om det inte var i narheten av att vara lika stressigt som vanligt.
Hade migran aven pa sondagen sa fick ta en tablett pa eftermiddagen och vila en stund.
Pa kvallen gick vi och at pa en pub i narheten, The Only Running Footman. Tydligen hade den rekommenderats av Guide Michelin 2010, men jag var inte alls imponerad. Maten var knappt okey ens. Kom i sang ganska tidigt aven pa sondagkvallen.

Pa mandagen var vi klara ganska tidigt och vid lunch packade vi in allt i tva taxi och akte till Royal Aeronautic Society dar allt skulle handa.
Jag sorterade alla namnbrickor i bokstavsordning och satte sedan upp var monter.
Min kollega kom in till London strax innan jag efter en vilserunda runt hela Mayfair kom tillbaka till hotellet efter en promenad pa 35 minuter istallet for de 5 minuter det egentligen borde ha tagit. Vi gick igenom var presentation och jag tjurade lite eftersom han hade fatt en junior suite medan jag och resten av kommitt'en bodde i vanliga sma rum trots att det ar vi som dragit dit allt folk och dessutom bor flest natter.

Sen gjorde vi oss vackra och promenerade tillbaka till RAeS for kvallens cocktailparty.
J som ju precis flyttat tillbaka till London motte upp eftersom vi hade ett par platser lediga. Och sen gick vi ett gang till puben The Kings Arms vid Shepherds Market. Det blev inte sa blodigt sent pa mandagkvallen heller. Jag tror jag kom i sang vid 1 ungefar.

Inga kommentarer: