fredag 3 maj 2013

Hur "lever" en "grim reaper"?

23/3 På lördagen orkade jag inte mycket efter den tunga veckan. Jag pratade inte med en enda människa under hela dagen. Men jag skickade lite sms åt olika håll för att se hur andra mådde efter operationer, sjukdom och annat. Jag planerade lite för den kommande veckan. man känner sig lite som en pensionär när man ser till att man inte har mer än en sak som behöver göras varje dag, för mer orkar man inte och hinner inte heller för den delen eftersom allt går långsamt som sjutton när man mår dåligt och har ont.
Jag bokade i alla fall tid hos Polisen för att ansöka om pass på onsdagen, smart att man kan boka tid för sånt nu för tiden!
Jag var väldigt svullen om magen och hade väldigt ont och allt kändes jobbigt, till och med att sova. Vad gör man då?
Ja, jag satte mig och tittade på TV-serien; Mitt liv som död.
Den rekommenderas, den är rätt kul. Den handlar om en 18-årig tjej som dör och blir en "grim reaper" efter döden och det är en massa kul idéer om hur livet efter detta ter sig.
Jag gjorde i alla fall räksallad till middag, så nåt nyttigt gjorde jag i alla fall...

Inga kommentarer: