torsdag 2 maj 2013

Colin Firth och Orlando Bloom på amerikanska?







16/3 På lördagen gjorde jag broccoli- och blomkålssoppa, jag var rastlös och var lite sugen på det. Det blev inget bra alls faktiskt... Men jag åt en portion till lunch i alla fall. J kom förbi med tulpaner till mig och så fikade vi.
Framåt kvällen dök L upp med Thaimat och när vi ätit såg vi en av de sämsta filmer som någonsin gjorts tror jag, "Main Street" vi vet fortfarande inte vad den handlar om, om det finns någon sensmoral i den eller vad som fick dem att ens bry sig om att göra filmen...
Både Colin Firth och Orlando Bloom var med i filmen och det var det som gjorde att vi inte trodde att den kunde vara så sopig, men det var den som sagt. Och L kunde inte sluta skratta när de pratade eftersom båda pratade med amerikansk dialekt istället för brittisk.
Men under tiden vi förundrades över denna menlösa film så hånglade Turre upp L i soffan och sen tog vi en fika med "minicupcakes".

Inga kommentarer: