torsdag 2 maj 2013

Men hon hade inte fått nog, bara jag


17/3 På söndagen åkte jag och S för att handla åt mig, hon skulle hjälpa till att bära mina kassar.
Först tog vi en fika/frukost på kondiset, jag tog en räkmacka och latte.
Vi åkte till Märsta för att handla på Överskottsbolaget, jag handlar kaffepulver till min iskaffe där.
Vi handlade lite annat också, bland annat duntofflor med stjärnor på!
Jag har velat ha duntofflor rätt länge och att hitta dem billigt på ÖB och dessutom med stjärnor på, kan det bli bättre?
Jag köpte två par, ett par grå och ett par svarta. De blir sköna att ha nästa vinter.
När jag kom hem var jag helt slut men S ville ha lite motion så hon gick hem från mig, det är inte jättelångt, men det tar nog åtminstone 20-30 minuter tror jag.
Till middag gjorde jag stekt ris och det blev helt okey.
Resten av dagen och kvällen var jag i zombiestadie.

Inga kommentarer: