söndag 29 mars 2015

Och vi får gå gratis!

24/2 På måndagen hade jag varit på quizzet och träffade där Fredrik som lovade mig biljetter för att se Ägd på Waterfront. På tisdagen hörde jag av mig till honom för att säga vilken dag vi ville gå. Det är systerdottern jag har tänkt att ta med mig. Systersonen fick biljett till Eddie Izzard i början på maj, en rätt dyr födelsedagspresent, men han älskar verkligen Eddie Izzard och det var så kul att ge honom den presenten. Därför var det ganska givet att det var L som skulle få den här biljetten.
Jag ser fram emot det som sjutton. Han sa att vi skulle sitta längst fram och jag fick lova att vi skulle skratta!
En vän till mig har skrivit dikten här i inlägget, jag tyckte att den  var så fin och passande för mig också att jag ville dela med mig. Jag är inte säker på om jag borde skriva hennes namn eller inte?

Inga kommentarer: