söndag 22 mars 2015

Det är väl en typ av meditation för mig antar jag

15/2 På söndagen mådde jag lite bättre, men jag hade haft svårt att sova, värre än vanligt alltså. Jag kan ju inte sova alls utan tabletter längre, så har det varit i drygt två år. Jag tror att det bara är ett av symptomen på mitt usla liv. Jag åkte ned till kondis och satte mig att skriva en stund. Jag har varit där så mycket nu att jag testat i stort sett allt de har att erbjuda och jag är trött på allt bröd och jox. Men jag trivs med att sitta därnere eftersom det kommer och går folk hela tiden och det ger mig den kreativitet jag behöver. Om jag sitter hemma blir det bara så att jag antingen gör en massa nytta eller så sätter jag mig och tittar på DVD och spelar spel på datorn...
Den här dagen läste jag hela menyn och såg att de faktiskt har pannkakor på den, ekologiska dessutom.
Jag beställde det och när man äter frukost så sent så gör det inte så mycket att det är sött, annars har jag svårt att äta söta saker på morgonen.

Inga kommentarer: