torsdag 25 april 2013

Goda vänner är värda lite trötthet

8/3 På fredagen mådde jag lite bättre och kom relativt tidigt till jobbet efter att ha handlat lite frukost på ICA på vägen dit. Jag vaknade till en temperatur på -10,2 och det gjorde mig lite ledsen, jag vill ju ha vår.
Jag fick mycket gjort och det var ju väldigt bra eftersom jag varit borta och bara hade den här arbetsdagen kvar innan jag skulle opereras och sjukskrivas.
Jag kunde till och med åka hem i vettig tid från jobbet.
När jag kom hem strax före 14 fortsatte jag med tvätten och så betalade jag räkningar och gjorde annat nyttigt en stund och sen vilade jag.
På eftermiddagen fick jag ett sms av kompisen B att de dragit ihop ett gäng att gå och äta och umgås på kvällen och det var precis nåt sånt jag behövde kände jag, trots att jag var så slut.
Vi möttes upp allihopa på The White Horse vid 19.30 och precis som jag förväntat mig så blev det en väldigt trevlig kväll och vi skrattade gott när vi insåg att B och L hade nästan exakt likadana skjortor på sig dagen till ära.
Jag åkte hem vid 22.30 för då var jag helt slut som människa och behövde sova.
Men visst är det skönt med gamla vänner, de får en alltid att må så bra!

Inga kommentarer: