söndag 8 april 2012

Vi har nog grepp om grejerna

4/4 På onsdagen sprang jag som en yr höna på jobbet, det är ju en massa som måste göras när man ska vara på tjänsteresa i 2 veckor, det gäller att inget ligger och släpar och väntar under tiden.
På vägen hem ringde jag in till telefonmötet med jobbföreningen och det känns som om vi har grepp på det mesta inför mötet i näst, nästa vecka i Liverool. När jag kom hem orkade jag inte laga mat eller nåt sånt så det slutade med att jag rörde ihop en deg till pannbröd men sen insåg jag när jag satt där med mackan och te att jag nog har tröttnat lite på pannbröd. Kanske ska jag reservera det till nödfall och torpet hädanefter.
Ju och barnen hade så mycket folk hemma att det sista de behövde var en till, så jag blev sittande hemma vilket var rätt skönt ändå.

Inga kommentarer: