söndag 8 april 2012

Luften gick ur

3/4 Jag hade inte ställt klockan till tisdagen, jag trodde inte att det var någon större risk att jag skulle försova mig i en lägenhet full med folk, dessutom räknade jag med att komma lite sent till jobbet, jag ville ju inte köra i den värsta rusningstrafiken. Till slut tyckte jag att det var dags att gå upp och när jag gick förbi soffan visade det sig att J också var vaken så vi tog en kopp kaffe och macka ihop och sen tog jag resten av mitt kaffe och macka och åkte norrut. Det var inte så farligt med köer, troligtvis på grund av en kombination av att jag åkte en bra tid och att det är påsklov och många är lediga.
Jag åt lunch med mamma och pappa på Drop In och valde en varm sallad, det var gott. Kanske ska man ta och engagera sig i att äta mindre kolhydrater?  Vi får se. På kvällen tog jag det rätt lugnt och tog igen lite sömn.

Inga kommentarer: