onsdag 10 februari 2010

Forvirrad navigator och Disney World


Tank vad man kan hamna vilse trots att man har en navigator, eller var det for att vi hade en?
Vi tankte oss att aka ned till down town Orlando, men navigatorn skickade oss at alla mojliga hall och hakade upp sig och slog av sig och slutligen pajade den helt och hallet. Sen fick vi gissa oss hem till hotellet for jag var for trott for att kora langre.
Jag slappte av J vid en pub med gangavstand hem och sen akte jag till hotellet och somnade pa rotmos.
Idag akte vi och kopte en ny sladd till navigatorn, sa nu ar den igang.
Men det gjorde vi forst nar vi varit tvungna att hitta pa kann till Disney's Magical Kingdom.
Det var klart vart att aka dit tycker jag. Det ar val mest for barn kanske, men jag har velat aka dit sedan jag var ett och det var en upplevelse trots allt.
Det som ar roligast ar att se hur bra de har lost allt och hur fint det ser ut.
Dessvarre regnade det riktigt ordentligt hela dagen, sa det var jobbigt och trist forstas.
Men jag sag Askungens slott och Langben och hela ganget.
Det var pa vagen tillbaka till hotellet som vi letade upp en ny sladd till navigatorn och jag handlade ett gang toppar pa Lane Bryant och en baddrakt pa ett annat stalle.
Imorgon ska vi namligen till Sea World och dar ska vi simma med delfiner och allt mojligt annat.
Jag var i valet och kvalet om jag verkligen skulle gora det, jag vill ju inte visa mig bland folk i badklader. Men jag bestamde mig (med patryckning fran J) att jag skulle gora det. Jag var radd att angra mig annars och man kan ju inte lata ens radslor styra ens liv...

Idag var vi pa Cattleman's Steak House och at middag.
Jag fick en riktigt bra file'bit perfekt tillagad och bakad potatis till det. Men dessvarre kunde jag bara ata drygt halva biten trots att jag valt den lilla och J fick ata upp sin egen bautastek, potatis och sen min potatis och resten av mitt kott.
Sen hade han mage att saga att han inte var sa fastligt matt...
Han var lika nojd som jag med middagen och eftersom det var mitt forslag sa kanns det bra.

Inga kommentarer: