torsdag 4 juli 2013

Hellre är jag sjuk i solsken

16/5 På torsdagen var jag fortfarande precis lika sjuk och efter nästan 4 år med 48-timmars-förkylningar började jag nu bli rastlös... Det känns ju inte ens som om det går åt rätt håll. Jag är bara jättesjuk och har jätteont i halsen och det blir varken bättre eller sämre.
Jag satte mig i alla fall på verandan i solskenet när jag drack min iskaffe och så vattnade jag blommorna i rabatten och där hittade jag en padda. Han har grävt ett hål där och han bor nog där för jag har sett honom på samma ställe många gånger.
Sen lade jag mig på soffan för att vila igen, man blir ju verkligen trött av ingenting när man är sjuk. Till middag gjorde jag potatismos och så värmde jag lite crispy beef och ärtor till det, det blev väldigt gott! Tyvärr kunde jag inte äta nåt alls nästan, så det mesta lade jag undan i kylen till senare.


Inga kommentarer: