torsdag 4 juli 2013

Jag lever i förnekelse

13/5 På måndagen var halsontet värre men jag fortsatte att låtsas som ingenting och gick till jobbet. Jag tittade runt lite i trädgården när jag kom hem från jobbet och det ser riktigt rörigt ut och lådorna är fulla av skräp och ogräs, vi får se om energin räcker till att faktiskt så eller plantera nåt i år.
På kvällen åkte jag till Tudor Arms och spelade quiz med mitt extralag. B var inte där men långa P var och vi hade väldigt trevligt och vann dessutom! Det är första gången jag vinner med det laget, vi har kommit tvåa ett par gånger men inte mer. A och A var där och spelade igen och jag bytte några ord med dem också. Nu har de spelat varje vecka sedan de testade för första gången för några veckor sedan och jag som försökt få med A i 5-7 år och han har inte känt för det. Nu inser de ju hur kul och trevligt vi har och så kör de ett eget lag...
När jag åkte hem på kvällen hämtade jag Turre hos mamma och pappa som kommit hem från Jämtland någon timme tidigare.

Inga kommentarer: