måndag 8 juli 2013

Vissa blir aldrig vuxna, jag älskar det


20/5 På måndagen vaknade jag helt mirakulöst frisk! Hur kan man vara jättesjuk ena dagen och frisk nästa? Ja, jag tänker då inte klaga, jag tackar och tar emot. Jag kunde nu jobba igen och fick en hel del gjort.
Tyvärr fick jag ett sms av Ah att hennes hund inte klarat sig utan gått bort under dagen trots intensivvård på Ultuna Djursjukhus. Vad det var är det ingen som riktigt vet och det hjälper ju inte att veta i efterhand i alla fall.
På kvällen var det dags för quiz och vi hade som vanligt en jättetrevlig kväll med mitt lag och vi vann en bonusfråga och dessutom hade jag och L handlat lite godis på vägen dit, så efter att vi ätit så festade vi på en massa godis och bjöd de i personalen som hade vägarna förbi oss.
B är vår äldsta lagmedlem och han är lika barnslig som vi andra och lekte lite med det godiset som blev över.
Vi slutade på en andraplats igen och nu får man nog säga att vår säsong har varit en framgång.

Inga kommentarer: