onsdag 14 april 2010

Hem och rätta sig in i ledet igen


Mina kollegor har gjort ett bra jobb med att hjälpa mig med akuta grejer under tiden jag varit borta på både jobbresa och semester. Men det blir alltid lite komplicerat att få rätsida på vad som är gjort, när det är gjort och vad det är kvar för mig att göra. Men på det stora hela var det ganska lätt att sätta sig vid tömmarna igen.
På måndagkvällen träffade jag S på Tudor, inte för att spela quiz den här gången utan för att snacka lite skit och skvallra. Det var trevligt och det var förstås en massa folk jag kände där.
På vägen från bilen till puben hittade jag något som fick mig att skratta och jag bestämde mig för att ta en bild. Kvalitén på bilden är dålig eftersom jag var rädd att någon skulle se vad jag gjorde. Det hade varit fruktansvärt pinsamt...
Nu lyckas jag inte ladda upp bilden, men det är en hundbajs som någon har stuckit en liten svensk flagga i. När vi gick förbi senare så skulle jag visa en kompis och det visade sig att han tidigare på dagen hittat en likadan på ett annat ställe på Östermalm. Är de kanske för fina för att ta upp hundbajs där?

Inga kommentarer: