söndag 15 december 2013

Resedags igen

30/7 På tisdag eftermiddag skulle jag åka hem, så vi började dagen med att äta frukost tillsammans alla tre och jag vet inte om det var lite separationsångest eller nåt men det slutade med att vi alla tre var rätt irriterade på varandra i en diskussion om kroppsideal och plastikkirurgi...
Det gick fort över dock och efter frukost följde B med som sällskap till butiken där jag skulle hämta upp min intagna klänning. B höll med om att den var väldigt fin och att den passar mig, så det kändes bra när jag gick därifrån.
När vi kom tillbaka till Sliema där B bor tog jag en extra tur iväg till ett köpcentrum och handlade lite till.
På eftermiddagen efter att jag packat så gick vi och tog en fika jag och B och sen satte han mig i en taxi och jag åkte mot flygplatsen.
Det värsta med att resa är liksom resan i sig och det här att släpa på väskor och grejer. Men slutligen satt jag i alla fall på planet hemåt.

Inga kommentarer: