måndag 18 november 2013

Vilken tur att vi inte behövde åka tillbaka för att hämta nyckeln

18/7 På torsdagen handlade jag fler blommor och planterade dem, skickade in papprena till nya körkortet och sen bar det iväg till Jämtland med syrrans kompis (och min förstås) och våra hundar.
Fotot var jag inte särskilt nöjd med, jag ser rätt så rädd ut tycker jag. Men när han frågade om det dög så sa jag ja, det ser trots allt ut som jag och man kan inte gärna förvänta sig att se ut som en modell på ett foto om man inte gör det annars...
Vi kom fram i rätt god tid till stugan i Jämtland och lagade tacos till middag. Mina nycklar visade sig inte passa i nya dörren, både jag och mina föräldrar trodde att jag fått nya. Som tur är finns det extranycklar på plats, det hade blivit rätt jobbigt annars...
Vi hade en lugn kväll och satt och snackade skit och gick och lade oss ganska tidigt.
Turre kunde inte slappna av utan väntade på mamma och pappa hela tiden och låg i hallen rätt mycket.
Han är ju väldigt sällan där utan dem och älskar att vara där, så det fattades helt klart något för honom.

Inga kommentarer: