onsdag 18 september 2013

Varför vill inte hjärnan att jag sover?

5/7 På fredagen var jag supertrött och tänkte sova en stund på soffan på eftermiddagen, men min hjärna är fast besluten att väcka mig så snart jag slumrar till. Jag somnar alltså men det känns inte så, men sen vaknar jag med ett ryck så snart jag somnar på riktigt. Så höll det på i två timmar och sen gav jag upp.
Jag fixade naglarna och tittade på M.A.S.H på kvällen och så bokade jag hotell åt oss i Bangkok till oktober. Det är ett fyrstjärnigt hotell i närheten av de platser jag känner till i Bangkok och kanske lite mer centralt än vad vi bodde sist där det var svårt att hitta restauranger till exempel.
Under dagen hade jag bokat en operationstid för mina lår och överarmar, det ska bli spännande att se om jag blir nöjd och glad när vi är klara.

Inga kommentarer: