onsdag 18 september 2013

En heldag med frugan

7/7 På söndagen blev livet ännu lite bättre när jag äntligen fick träffa min älskade Ah igen. Det var väldigt länge sedan vi sågs sist eftersom vi båda jobbar mycket, hon har en hel gård, jag reser och så bor vi en bra bit ifrån varandra också.
Vi möttes på Täby Galopp eftersom galopp är ett av hennes intressen och en häst hon är delägare i skulle starta. Vi hade en bra stund sittande i solen och tittade på fina hästar och underliga människor
På vägen hem åkte vi förbi kondiset och delade på en Napoleonbakelse och jag tog en iskaffe, sen åkte vi hem till mig och bara hängde och senare lagade jag mat åt oss, pasta med sås av bland annat trattkantareller.
Ah var mätt och nöjd när hon åkte hemåt och jag kände att jag verkligen hade behövt hänga med henne en dag, hon är nog mitt livs kärlek faktiskt!






Inga kommentarer: