söndag 12 oktober 2014

Jag tyckte inte att det var ett dugg kul!

3/5 På lördag morgon vaknade jag klockan 8 av runt 10 stycken kanonskott i mitt lilla område. När jag förvånat frågade på Facebook vem sjutton som gör något sånt i ett villaområde vid den tiden på en lördag så visade det sig att en av mina grannar skulle gifta sig och att hans kompisar tyckte att det var en kul grej att väcka honom så inför svensexan... Jag och mina djur och troligtvis en massa andra hundar och katter och kanske barn i området tyckte inte att det var lika kul... särskilt som det kändes som om det aldrig slutade. Jag är gärna uppe längre på helgerna och sover längre på morgonen, jag tycker att det är fräckt att göra så där. Alla har inte barn som väcker oss tidigt på morgonen och någon jävla fördel ska vi väl ha för att bli uteslutna ur den gemenskapen det är att vara en Svensson.

På Facebook var det någon som hade lagt in en massa skolbilder, ni vet de där små som man bytte med varandra? En av bilderna var på mig, själv har jag också kvar dessa bilder, de ligger i förrådet någonstans. Jag är den som har rosa tröja och är på andra raden uppifrån.

På kvällen åkte jag in till Dubliner för att se lite folk under helgen, det är lätt hänt att jag lever som en eremit annars. Det var en massa skumt folk är denna kväll, men som tur var var mina killar där också och de tar så väl hand om mig och är bra att ha som livvakter ibland.


Inga kommentarer: