tisdag 19 mars 2013

Presenter på en vanlig Måndag

18/2 På Måndagen hade jag mycket jobb, jag skulle ju iväg till Thailand nästa dag så mycket skulle dubbelkollas och fixas innan jag åkte, en del var jag till och med tvungen att packa ned för att ta med på semestern..
Syrran hade varit ute och åkte under helgen och hade bland annat varit på Gekås och där hade hon köpt presenter till mig, en filt med stjärnor och två snygga scarfs, också med stjärnor på.
Jag kom inte fån jobbet förrän vid 18.30 någonting och åkte direkt ned till Väsby station och hämtade J som tagit tåget från Småland och skulle med mig till Thailand nästa dag.
Resten av kvällen gick till förberedelser och packning, jag hade ju inte ens börjat packa och J hjälpte mig att välja vad jag skulle ta med.
Det blev inte en särskilt sen kväll för vi var båda rätt trötta.
Så får ni en bild på min nya Kindle också, jag är jättenöjd med den!

Inga kommentarer: