tisdag 19 mars 2013

Då snodde hon min BH...


17/2 På Söndagen tvättade jag en massa och städade lite, jag hade huvudvärk när jag gick upp men inte värre än att jag lyckades få en del gjort.
Jag pratade med brorsan L i telefon och så ringde jag systerdottern och erbjöd henne min gamla Kindle och det blev hon väldigt glad över. Sen framåt eftermiddagen åkte jag hem till Ju för att få ett litet snack och bli lite bortskämd med god mat, jag älskar verkligen Ju's matlagning.
Denna dag bjöd hon på en av mina favoriter, lax med ris, dragonsås och grönsaker.
Ju är gravid och har ont både här och där så efter en stund flyttade vi in i sovrummet och hon lade sig att vila på sängen medan jag målade mina naglar.
Vi hade ett väldigt bra snack, det är sällan vi har möjlighet det det nu för tiden och det var väldigt mysigt.
Men sen kom vi in på viktminskning och graviditet och vad det kan göra med brösten. Mina har förvisso i stort sett hållt både storlek och form, men jag har också en massa bh:ar och hennes är för småå allihopa nu, så det slutade med att hon snodde min och jag fick åka hem utan stöd...

Inga kommentarer: