lördag 3 oktober 2015

Packa upp är ju enklare

24/5 På söndag morgon klockan 7 landade jag på Arlanda och pappa kom och hämtade mig. Resten av dagen gick till att packa upp, tvätta och vila. Jag , tycker inte att det är jobbigt att packa upp, det är mycket jobbigare att packa. När man packar upp är det bara att slänga allt i tvätten i stort sett! När man packar måste man tänka hela tiden, man får inte missa något och man får inte ta med för mycket. När det är just Thailand som gäller åker jag ju hem med nästan tom resväska känns det som, eftersom jag tagit med mjöl, mjölk, Kalles Kaviar, Salami, Bregott, snus och allt möjligt annat som jag eller mina vänner vill ha och som blir kvar eller uppätet i Thailand! Här ser ni hur en bokningskalender på Thai Airways ser ut, inte så himla svårt att fatta, eller hur? Jo tydligen, och det kostade mig som sagt 2500:-... Är så arg på mig själv! Fast ja måste erkänna att man får tänka två gånger i alla fall, eftersom flighten går precis efter midnatt nästa dag. Det vill säga, jag åker från Mae Phim på kvällen före flighten.

Inga kommentarer: