måndag 4 april 2011

En rätt lyckad fredag



På fredagen ringde kollegan A och väckte mig så att jag skulle komma upp i tid, jag hade bett henne om det. Jag tog en dusch och snyggade till mig och åkte till kondiset för att köpa en frukostmacka och fikabröd eftersom vi skulle ha besök från USA, jag valde semlor eftersom det är lite exotiskt för dem och för att det blir min sista semla för i år. Sen åkte jag till jobbet och satte igång med alla mina sändningar som skulle gå före helgen, mötet och semestern. K och jag hade inte bestämt en tid då han skulle dyka upp men jag räknade med att han skulle komma vid 9.30 eller nåt sånt. Det gjorde han inte...

Jag fick en massa gjort och var till och med precis klar med allt när han dök upp strax före 12. Vi visade honom runt och satte oss sen och fikade och klarade av vårt möte som gick väldigt bra, vi var alla väldigt överrens om allt.


Sen skulle han tillbaka till hotellet och se mer av Stockholm så jag åkte hemåt och hade till och med tid att sova middag. Jag slocknade som om jag varit medvetslös och sov i nästan 3 timmar och enda anledningen att jag vaknade var att jag behövde gå på toa.


Sen snyggade jag till mig lite och mötte upp B och L som jag varit hos i Gambia, de har kommit hem nu. De hade bjudit in en massa vänner att möta upp på White Horse för att äta middag och det var ett jättetrevligt gäng och maten var riktigt bra. Men jag var fortfarande trött och hade fortfarande en hel del att göra så jag åkte hem vid 23.

Inga kommentarer: