måndag 22 juni 2015

Vad sjutton betyder Förförfande?

21/4 På tisdagen fick jag ett reklamutskick från Evas Underkläder med en riktig språkmiss i, vad sjutton är Förförfande set? Är det ingen som korrekturläser saker nu för tiden? Jag hittar alltid en massa dumma fel i reklam och tidningsartiklar, det kanske är därför jag aldrig känner för att läsa sånt. Här får ni se en bild på stjärnringen jag köpte i Rio, jag gillar designen på den, sen att diamanterna är så små att man egentligen inte kan se dem, det gör inte så mycket!
Jag fick min resväska levererad till jobbet på eftermiddagen och det var ju bra för i ett mail mellan oss som ska åka till Island så nämnde jag något om; Vi ses på torsdag! Då var det flera som blev oroliga, för tydligen skulle vi åka på onsdagen! Jag gjorde det alltså ännu en gång och bara två dagar efter förra gången, jag börjar faktiskt bli orolig för att min hjärna inte fungerar som den ska, som till exempel början till alzheimers eller nåt sånt, fast jag vet inte riktigt hur sånt visar sig till en början. Jag får hoppas att det bara beror på stress, då kan det ju i alla fall gå tillbaka om jag har tur.

Inga kommentarer: