onsdag 19 februari 2014

Rätt in i "familjens" armar

11/11  På måndagen var det business as asual med jobb hela dagen, stressigt förstås när man varit på semester och bara ska jobba c:a 3 veckor till innan man ska sjukskrivas. Sen fortsatte jag med tvätten och så hoppade jag i duschen och åkte på quiz på Tudor Arms.
Jag har missat ganska många quiz den här säsongen eftersom jag rest så mycket både privat och i jobbet, så det är alltid extra kul att få träffa alla igen. Eller alla och alla, det är ju nästan alltid minst en som har annat att göra liksom jag har ibland, eller någon som blivit sjuk. Mina killar var på plats i alla fall!
Dessutom blev jag mottagen med öppna armar av Quizmaster, resten av personalen och faktiskt våra motståndarlag också. Visst är Tudor Arms som en stor familj, det hävdar jag alltid!

Inga kommentarer: