söndag 29 mars 2015

Var ligger gränsen?

25/2 På onsdagen skulle jag egentligen på en dejt med en irländare jag träffat på Dubliner, vi var ute onsdagen före och hade trevligt, men jag vet inte om jag egentligen är intresserad. Det är inga som helst fel på honom, han är mycket trevlig och intelligent och snäll och jag gillar snälla killar. Men det finns liksom inget klick och jag vet inte riktigt var gränsen går för att ge honom en chans och "leading him on" så att säga. Jag kan vara oerhört trög i starten och några förälskelser jag har haft har definitivt inte kommit direkt utan har behövt en hel del tid på sig att utvecklas. Det var däremot bra att han inte kunde den här dagen för jag var oerhört stressad då jag hade mycket att göra på jobbet och var tvungen att stanna rätt länge eftersom vi kommer att vara lediga på fredag.
Jag behövde städa lite och packa och fixa, jag kom i alla fall i säng senare än vanligt för att det var så mycket som behövde göras innan jag åker.

Inga kommentarer: